Ako si vybrať tlačové zariadenie do kancelárie?

Multifunkčné kopírovacie stroje a  tlačiarne sú dnes neoddeliteľnou súčasťou každej firmy. Ktoré tlačové zariadenie je však to správne pre Váš biznis?

Skôr ako sa rozhodnete kúpiť alebo prenajať kopírovací stroj alebo tlačiareň, mali by ste si premyslieť nasledujúce otázky:

  • Potrebujete tlačiareň alebo multifunkčný kopírovací stroj?
  • Hľadáte čierno-biele alebo farebné zariadenie?
  • Koľko čierno-bielych resp. farebných strán mesačne budete tlačiť/kopírovať?
  • Budete tlačiť/kopírovať obojstranne?
  • Budete potrebovať automatický podávač dokumentov?
  • Aký veľký by mal byť zásobník papiera vo Vašom zariadení?
  • Požadujete ďalšie funkcie ako fax, skener, zošívanie, dierovanie dokumentov?
  • Bude tlačové zariadenie kompatibilné s Vašim informačným systémom?
  • Koľko by malo stáť Vaše tlačové zariadenie?
  • Aká forma financovania je pre Vás vhodnejšia? Kúpa alebo prenájom zariadenia?
  • Ako budete riešiť servis a dodávku spotrebného materiálu do Vašej kopírky alebo tlačiarne?

Pre uľahčenie Vášho výberu sme pripravili krátke video, ktoré Vám môže pomôcť pri rozhodovaní: 7 krokov ku správnemu rozhodnutiu.

Pokiaľ potrebujete pomôcť pri výbere vhodného zariadenia pre Vašu kanceláriu, radi Vám vypracujeme ponuku podľa Vašich požiadaviek.

Vyplnením priloženého formulára môžete ušetriť čas a peniaze pri hľadaní toho správneho produktu, alebo nás môžete kontaktovať priamo na tel. 02/48202007

Vstupné polia označené hviezdičkou sú povinné