Financovanie

copyoffice.sk

Kúpa alebo prenájom multifunkčného zariadenia, tlačiarne?

Ak sa neviete rozhodnúť, či si máte kancelárske zariadenie kúpiť, alebo zobrať do operatívneho prenájmu, je niekoľko jednoduchých princípov ktoré Vám pritom môžu pomôcť.

Hľadáte malé a lacné zariadenie?

V prípade, že potrebujete malé a lacné kancelárske zariadenie a máte dostatok finančných prostriedkov, jednoducho si ho kúpte. Výhodou kúpy zariadenia je, že sa stávate jeho vlastníkom. Nevýhodou, že sa musíte o zariadenie počas jeho používania starať (zabezpečiť servis, dodávky toneru, technickú podporu).

Uvažujete o kúpe drahšieho zariadenia?

Keď je Vaša firma väčšia, potrebujete výkonnejšie multifunkčné zariadenie. Ak neviete odhadnúť koľko a aké výkonné zariadenia budete potrebovať, je prenájom pre Vás lepšie riešenie. Vyhnete sa tak problémom s kúpou nesprávneho zariadenia a so zabezpečením jeho prevádzky (servis, nákup tonerov) a navyše budete mať lepší prehľad o Vašich nákladoch na tlač.
Okrem toho môžete použiť finančné prostriedky, ktoré by ste potrebovali na kúpu zariadení, na iné účely.

O čom by ste sa mali informovať pri operatívnom prenájme:

  • Na aké obdobie sa uzatvára zmluva o prenájme?
  • Je možné vypovedať zmluvu predčasne?
  • Čo je zahrnuté v mesačnej splátke?
  • Ktoré služby sú zahrnuté v cene za kópiu?
  • Existuje možnosť vymeniť zariadenie počas trvania prenájmu?
  • Je možné odkúpiť si zariadenie po skončení zmluvy resp. aké sú iné možnosti?

Ponúkame Vám možnosti:

operatívneho prenájmu
prenájmu EKOLINE