Kontrola sieťových nastavení tlačiarne nekomunikujúcej cez @remote
Pokiaľ vaše zariadenie prestalo komunikovať cez @Remote, je potrebné skontrolovať sieťové nastavenie multifunkčnej tlačiarne. Môžete to urobiť dvomi spôsobmi: priamo na multifunkčnej tlačiarni alebo cez web.
1. Postup nastavenia cez operačný panel multifunkčnej tlačiarne.

1. Zatlačte na tlačiarni tlačítko "Nástroje správcu",
2. dalej zvoľte "Systémové nastavenia"
3. a následne "Nastavenie rozhrania"/"Adresa brány IPv4"/"DNS konfigurácia"
4. tu je potrebné nastaviť parametre podľa vašej LAN.

Parametre vašej LAN viete zistiť cez Ovládací panel počítača kliknutím na "Sieť a internet"

ďalej zvoľte "Centrum sietí"

v zozname aktuálnych sieti zvoľte "pripojenie"

kliknutím na "Podrobnosti" nájdete informácie o Adrese brány IPv4 a DNS konfigurácii
2. Postup nastavenia cez webové rozhranie zariadenia.

1. Tu zadajte IP adresu zariadenia adresného riadku webového prehliadača.
2. Následne zvoľteprihlásenie/login a zadajte meno a heslo
login: admin
heslo: (nechajte prázdne)

3. stlačte Správa zariadenia / Konfigurácia

4. v ďalšom kroku v časti Síť / IPv4 nastavte parametre podľa vašej LAN.