loading1
loading2

Sken do mailu – Připojení k cíli selhalo

Kontrola spojenia zariadenia s SMTP serverom

Pri použití skenu do emailu sa vám na panely zariadenia zobrazí nasledovné hlásenie.

Skontrolujte konektivitu zariadenia s SMTP serverom nasledovným postupom…cez Užívateľské nástroje…

Užívateľské nástroje na zariadeniach so smart operačným panelom.

Užívateľské nástroje na starších zariadeniach . Pokračujte snímkou 5…

Funkce zařízení.

Systémová nastavení.

Přenos souboru.

SMTP server.

Spojenie zariadenia s SMTP serverom overíte cez Test připojení.

Záver …

  • V prípade že test spojenia s SMTP je úspešný ale sken do emailu nefunguje, kontaktujte vašu IT podporu.
  • V prípade, že test spojenia s SMTP je neúspešný, pristúpte ku kontrole sieťových nastavení zariadenia, konkrétne Adresy brány a DNS serverov…podrobnejší popis nastavení nájdete v Kontrola sieťových nastavení tlačiarne nekomunikujúcej cez @Remote.

Nenašli ste, čo ste hľadali?

Neváhajte nás kontaktovať. Technická podpora spoločnosti COPY OFFICE ochotne vyrieši akékoľvek problémy.

V prípade potreby priameho náhľadu našich technikov je potrebné mať nainštalovaný TeamViewer 13

    - V prípade problému s kvalitou tlače nám pošlite sken výtlačku
    test CMYK A3
    pre A3 zariadenie,
    test CMYK A4
    pre A4 zariadenie.
    Pozn: Pri skenovaní výtlačku použite sken z expozičného skla zariadenia.

    - V prípade poškodených alebo zlomených častí stroja pošlite ich foto.