loading1
loading2

Máte tlačiareň, alebo multifunkčné zariadenie a neviete si poradiť s niektorými vecami?

Pripravili sme pre Vás pár jednoduchých rád a postupov, ktoré pomôžu riešiť problémy aj bez zásahu nášho technika.

Nefunguje mi

do zložky

  • Zariadenie vypisuje chybové hlásenie: Ověření cíle selhalo –  Viac info tu
  • Zariadenie vypisuje chybové hlásenie: Připojení k cíli selhalo – Viac info tu
  • Zariadenie vypisuje chybové hlásenie: Vysílaní selhalo…Kontaktujte vašu IT podporu

do e-mailu

  • Zariadenie vypisuje chybové hlásenie: Připojení k cíli selhalo – Viac info tu
  • Zariadenie vypisuje chybové hlásenie: Vysílaní selhalo…Kontaktujte vašu IT podporu

Ako prvé: OTESTUJTE TLAČ Z INÉHO POČÍTAČA

  • Ak tlač funguje: reštartujte váš počítač.
  • Ak tlač naďalej nefunguje:  Viac info tu

BOLI ZMENENÉ SIEŤOVÉ NASTAVENIA / ROUTER?

Ako prvé: REŠTARTUJTE ZARIADENIE CEZ HLAVNÝ VYPÍNAČ

  • skontrolujte zasunutie sieťového vodiča do zariadenia
  • reštartujte zariadenie cez hlavný vypínač

 

Aj napriek tomu zariadenie nefunguje?

  • Moje farebne zariadenie stále požaduje výmenu tonera: Je potrebné  Nahlásenie servisu
  • Moje čiernobiele zariadenie stále požaduje výmenu tonera: Viac info tu

Objavili sa záseky

Kvalita výstupu je chybná. Objavili sa

pri skenovaní a kopírovaní

V prvom rade je potrebné vykonať: TEST SKENU A KOPÍROVANIA Z EXPOZIČNÉHO SKLA ZARIADENIA 

 

 

pri tlači a kopírovaní

 

pri skenovaní a kopírovaní

V prvom rade je potrebné vykonať: TEST SKENU A KOPÍROVANIA Z EXPOZIČNÉHO SKLA ZARIADENIA 

 

 

pri tlači a kopírovaní

 

 

pri kopírovaní a skenovaní
Je potrebné prečistiť expozičné sklo zariadenia
pri kopírovaní a tlači

Inštalácia zariadenia a obslužné manuály

manuálna pre IT pokročilých
pomocou inštalátora
postup nastavenia SMTP servera
doplnenie adresára - cieľ skenovania
postup nastavenia pre IT pokročilých
inštalácia pomocou pomocníka pre smart zariadenia
vytvorenie zdielaného priečinku v počítači
doplnenie adresára - cieľa skenovania

Nenašli ste, čo ste hľadali?

Neváhajte nás kontaktovať. Technická podpora spoločnosti COPY OFFICE ochotne vyrieši akékoľvek problémy.

V prípade potreby priameho náhľadu našich technikov je potrebné mať nainštalovaný TeamViewer 13

- V prípade problému s kvalitou tlače nám pošlite sken výtlačku
test CMYK
.
- V prípade poškodených alebo zlomených častí stroja pošlite ich foto.