loading1
loading2

Máte tlačiareň, alebo multifunkčné zariadenie a neviete si poradiť s niektorými vecami?

Pripravili sme pre Vás pár jednoduchých rád a postupov, ktoré pomôžu riešiť problémy aj bez zásahu nášho technika.

Nefunguje mi

skenovanie

do zložky
  • Zariadenie vypisuje chybové hlásenie: Ověření cíle selhalo –  Viac info tu
  • Zariadenie vypisuje chybové hlásenie: Připojení k cíli selhalo – Viac info tu
  • Zariadenie vypisuje chybové hlásenie: Vysílaní selhalo…Kontaktujte vašu IT podporu
do e-mailu
  • Zariadenie vypisuje chybové hlásenie: Připojení k cíli selhalo – Viac info tu
  • Zariadenie vypisuje chybové hlásenie: Vysílaní selhalo…Kontaktujte vašu IT podporu

tlač

Ako prvé: OTESTUJTE TLAČ Z INÉHO POČÍTAČA

  • Ak tlač funguje: reštartujte váš počítač.
  • Ak tlač naďalej nefunguje:  Viac info tu

tlač a skenovanie

BOLI ZMENENÉ SIEŤOVÉ NASTAVENIA / ROUTER?

@remote služba

Ako prvé: REŠTARTUJTE ZARIADENIE CEZ HLAVNÝ VYPÍNAČ

zariadenie vôbec, ani jeho panel

  • skontrolujte zasunutie sieťového vodiča do zariadenia
  • reštartujte zariadenie cez hlavný vypínač

 

Aj napriek tomu zariadenie nefunguje?

zariadenie po výmene tonera

  • Moje farebne zariadenie stále požaduje výmenu tonera: Je potrebné  Nahlásenie servisu
  • Moje čiernobiele zariadenie stále požaduje výmenu tonera: Viac info tu

Objavili sa záseky

v stroji

v podávači originálov

Kvalita výstupu je chybná. Objavili sa

farebné a čierne čiary (a)

pri skenovaní a kopírovaní

V prvom rade je potrebné vykonať: TEST SKENU A KOPÍROVANIA Z EXPOZIČNÉHO SKLA ZARIADENIA 

 

 

pri tlači a kopírovaní

 

biele čiary a pruhy

pri skenovaní a kopírovaní

V prvom rade je potrebné vykonať: TEST SKENU A KOPÍROVANIA Z EXPOZIČNÉHO SKLA ZARIADENIA 

 

 

pri tlači a kopírovaní

 

 

bodka (y)

pri kopírovaní a skenovaní
Je potrebné prečistiť expozičné sklo zariadenia

pri kopírovaní a tlači

nesprávne farby, svetlá farebná tlač

pri kopírovaní a tlači

Užívateľské nastavenia a postupy

Zariadenie so smart panelom ( bez klávesnice )

Zariadenie s klasickým panelom ( s klávesnicou )

Zistite stav počítadla
Nastavte formát papiera

Nastavenia v počítači

Odstránenie dokumentov z tlačovej fronty
Nastavenie rôznych typov papiera

Naloženie s prázdnou tonerovou nádobou

Postup tlače na samolepiaci papier (štítky) na laserovej tlačiarni

Inštalácia zariadenia a obslužné manuály

Inštalácia tlače Windows

manuálna inštalácia Nashuatec zariadenia pre IT pokročilých
inštalácia Nashuatec zariadenia pomocou inštalátora
inštalácia Kyocera zariadenia

Inštalácia tlače MAC

Inštalácia Ricoh ovládača (driver)

Sken do e-mailu

postup nastavenia SMTP servera
doplnenie adresára - cieľ skenovania

Sken do zložky

postup nastavenia pre IT pokročilých
inštalácia pomocou pomocníka pre smart zariadenia
vytvorenie zdielaného priečinku v počítači
doplnenie adresára - cieľa skenovania

Obslužné manuály a návody na odstránenie závad na tlačiarni

Nenašli ste, čo ste hľadali?

Neváhajte nás kontaktovať. Technická podpora spoločnosti COPY OFFICE ochotne vyrieši akékoľvek problémy.

V prípade potreby priameho náhľadu našich technikov je potrebné mať nainštalovaný TeamViewer 13

    - V prípade problému s kvalitou tlače nám pošlite sken výtlačku
    test CMYK A3
    pre A3 zariadenie,
    test CMYK A4
    pre A4 zariadenie.
    Pozn: Pri skenovaní výtlačku použite sken z expozičného skla zariadenia.

    - V prípade poškodených alebo zlomených častí stroja pošlite ich foto.