loading1
loading2

Multifunkčná tlačiareň netlačí, neskenuje, ale kopíruje

Príčinou býva vysunutý resp. vytrhnutý sieťový kábel.

Skontrolujte pripojovací sieťový LAN kabel, či je správne zasunutý do zariadenia. Niekedy pomôže reštart zariadenia resp. PC.

Ak problém pretrváva, je potrebné v prvom rade vyrozumieť svojho IT administrátora a požiadať ho o kontrolu nastavení skenovania.

Pokiaľ budete požadovať IT servis z našej strany, ide o platenú službu (aj v prípade, že zariadenie máte v prenájme).

Nenašli ste, čo ste hľadali?

Neváhajte nás kontaktovať. Technická podpora spoločnosti COPY OFFICE ochotne vyrieši akékoľvek problémy.

V prípade potreby priameho náhľadu našich technikov je potrebné mať nainštalovaný TeamViewer 13

    - V prípade problému s kvalitou tlače nám pošlite sken výtlačku
    test CMYK A3
    pre A3 zariadenie,
    test CMYK A4
    pre A4 zariadenie.
    Pozn: Pri skenovaní výtlačku použite sken z expozičného skla zariadenia.

    - V prípade poškodených alebo zlomených častí stroja pošlite ich foto.