Zariadenie pri skenovaní do zložky zobrazí chybové hlásenie….
Otestujte konektivitu s cieľovou zložkou cez Man.vložení
Zadajte požadované parametre…
V prípade chybového hlásenia – Chyby pri pripojení k počítaču
Skontroluj nastavenie prihlasovacieho mena a hesla na daný účet do počítača.
V prípade že pripojenie k počítaču je i naďalej neúspešné, pokračujte kontrolou nastavení v ďalších snímkach.
Kontrola používatelského konta
Cez: Ovládací panel\Všetky položky ovládacieho panela\Používateľské kontá…skontrolujte aký je typ vášho konta, konto musí byť lokálne.
V prípade, ze tomu tak nie je, postupujte cez Zmeniť moje konto v nastavení PC
Nenašli ste, čo ste hľadali?
Neváhajte nás kontaktovať. Technická podpora spoločnosti COPY OFFICE ochotne vyrieši akékoľvek problémy.
V prípade potreby priameho náhľadu našich technikov je potrebné mať nainštalovaný TeamViewer 13
Kontakt
Copy Office s.r.o.
Rádiová 39
821 04 Bratislava