Najskôr skontrolujte nasledovné….
- Či je správne zasunutý LAN vodič do zariadenia.
- Či nie je povytiahnutý LAN vodič na switchi alebo routri
- Vypnite MFP(multifunkčné zariadenie)
- Reštartujte switch resp. router
- Cca 5 minút po ich reštarte zapnite MFP zariadenie
- Otestujte tlač a skenovanie na MFP zariadení
- Ak netlačí a ani neskenuje…postupujte podľa nasledovných pokynov…
Zariadenie zobrazuje aktuálnu IP adresu na displeji.
Overenie konektivity zariadenia cez príkazový riadok….
Cez klávesy logoW+R…následne cez OK
Zadajte do príkazového riadku : ping ip adresa tlačiarne
Zhodnotenie testu konektivity MFP na sieti.
Ak v štatistike ping je lost 100%…MFP zariadenie nekomunikuje na lokálnej sieti…postupujte ďalej v prezentácii…
Ak v štatistike ping je lost 0%…MFP zariadenie komunikuje na lokálnej sieti…požiadajte o pomoc vašu IT podporu.
Zmena nastavenia sieťových nastavení zariadenia cez Užívateľské nástroje…
Užívateľské nástroje na zariadeniach so smart operačným panelom.
Užívateľské nástroje na starších zariadeniach . Pokračujte cez Systémová nastavení.
Funkce zařízení.
Systémová nastavení.
Nastavení rozhraní.
IPv4 adresa zařízení.
Kliknite na Aut.přidělení(DHCP) a následne cez OK…výstup…výstup
Zmena portu tlačiarne vo vašom počítači…
Cez polozku Ovládací panel….Zariadenia a tlačiarne. Kliknite pravým tlačidlom myši na ovládač vašej tlačiarni…následne cez Vlastnosti tlačiarne.
Kliknite na Porty… Pridať port…Standart TCP/IP Port…Nový port
Spustí sa Sprievodca pridaním portu…tu do položky Názov Tlačiarne zadajte IP adresu tlačiarni tak, ako sa vám zobrazuje na displeji zariadenia.
Pokračujte pridaním portu cez Ďalej a potom cez Dokončiť.
Nakoniec nastavenie portu uložíte cez Použiť.
Nenašli ste, čo ste hľadali?
Neváhajte nás kontaktovať. Technická podpora spoločnosti COPY OFFICE ochotne vyrieši akékoľvek problémy.
V prípade potreby priameho náhľadu našich technikov je potrebné mať nainštalovaný TeamViewer 13
Kontakt
Copy Office s.r.o.
Rádiová 39
821 04 Bratislava