loading1
loading2

Po výmene routra zariadenie netlačí ani neskenuje

Najskôr skontrolujte nasledovné….

  • Či je správne zasunutý LAN vodič do zariadenia.
  • Či nie je povytiahnutý LAN vodič na switchi alebo routri
  • Vypnite MFP(multifunkčné zariadenie)
  • Reštartujte switch resp. router
  • Cca 5 minút po ich reštarte zapnite MFP zariadenie
  • Otestujte tlač a skenovanie na MFP zariadení
  • Ak netlačí a ani neskenuje…postupujte podľa nasledovných pokynov…

Zariadenie zobrazuje aktuálnu IP adresu na displeji.

Overenie konektivity zariadenia cez príkazový riadok….

Cez klávesy logoW+R…následne cez OK

Zadajte do príkazového riadku : ping ip adresa tlačiarne

Zhodnotenie testu konektivity MFP na sieti.

Ak v štatistike ping je lost 100%…MFP zariadenie nekomunikuje na lokálnej sieti…postupujte ďalej v prezentácii…

Ak v štatistike ping je lost 0%…MFP zariadenie komunikuje na lokálnej sieti…požiadajte o pomoc vašu IT podporu.

Zmena nastavenia sieťových nastavení zariadenia cez Užívateľské nástroje…

Užívateľské nástroje na zariadeniach so smart operačným panelom.

 

Užívateľské nástroje na starších zariadeniach . Pokračujte cez Systémová nastavení.

Funkce zařízení.

Systémová nastavení.

Nastavení rozhraní.

IPv4 adresa zařízení.

Kliknite na Aut.přidělení(DHCP) a následne cez OK…výstup…výstup

Zmena portu tlačiarne vo vašom počítači…

Cez polozku Ovládací panel….Zariadenia a tlačiarne. Kliknite pravým tlačidlom myši na ovládač vašej tlačiarni…následne cez Vlastnosti tlačiarne.

Kliknite na Porty… Pridať port…Standart TCP/IP Port…Nový port

Spustí sa Sprievodca pridaním portu…tu do položky Názov Tlačiarne zadajte IP adresu tlačiarni tak, ako sa vám zobrazuje na displeji zariadenia.

Pokračujte pridaním portu cez Ďalej a potom cez Dokončiť.

Nakoniec nastavenie portu uložíte cez Použiť.

Nenašli ste, čo ste hľadali?

Neváhajte nás kontaktovať. Technická podpora spoločnosti COPY OFFICE ochotne vyrieši akékoľvek problémy.

V prípade potreby priameho náhľadu našich technikov je potrebné mať nainštalovaný TeamViewer 13

    - V prípade problému s kvalitou tlače nám pošlite sken výtlačku
    test CMYK A3
    pre A3 zariadenie,
    test CMYK A4
    pre A4 zariadenie.
    Pozn: Pri skenovaní výtlačku použite sken z expozičného skla zariadenia.

    - V prípade poškodených alebo zlomených častí stroja pošlite ich foto.