loading1
loading2

Kontrola sieťových nastavení – Tlačiareň nekomunikuje

Pokiaľ vaše zariadenie prestalo komunikovať cez @Remote, je potrebné skontrolovať sieťové nastavenie multifunkčnej tlačiarne. Môžete to urobiť dvomi spôsobmi: priamo na multifunkčnej tlačiarni alebo cez web.

 

1. Postup nastavenia cez operačný panel multifunkčnej tlačiarne.

 

1. Zatlačte na tlačiarni tlačítko “Nástroje správcu”,

2. dalej zvoľte “Systémové nastavenia”

3. a následne “Nastavenie rozhrania”/”Adresa brány IPv4″/”DNS konfigurácia”

4. tu je potrebné nastaviť parametre podľa vašej LAN.

Parametre vašej LAN viete zistiť cez Ovládací panel počítača kliknutím na “Sieť a internet”

ďalej zvoľte “Centrum sietí”

v zozname aktuálnych sieti zvoľte “pripojenie”

kliknutím na “Podrobnosti” nájdete informácie o Adrese brány IPv4 a DNS konfigurácii

 

2. Postup nastavenia cez webové rozhranie zariadenia.

 

1. Tu zadajte IP adresu zariadenia adresného riadku webového prehliadača.

2. Následne zvoľte prihlásenie / login a zadajte meno a heslo

login: admin

heslo: (nechajte prázdne)

3. stlačte Správa zariadenia / Konfigurácia

4. v ďalšom kroku v časti Síť / IPv4 nastavte parametre podľa vašej LAN.

Nenašli ste, čo ste hľadali?

Neváhajte nás kontaktovať. Technická podpora spoločnosti COPY OFFICE ochotne vyrieši akékoľvek problémy.

V prípade potreby priameho náhľadu našich technikov je potrebné mať nainštalovaný TeamViewer 13

    - V prípade problému s kvalitou tlače nám pošlite sken výtlačku
    test CMYK A3
    pre A3 zariadenie,
    test CMYK A4
    pre A4 zariadenie.
    Pozn: Pri skenovaní výtlačku použite sken z expozičného skla zariadenia.

    - V prípade poškodených alebo zlomených častí stroja pošlite ich foto.