Pokiaľ vaše zariadenie prestalo komunikovať cez @Remote, je potrebné skontrolovať sieťové nastavenie multifunkčnej tlačiarne. Môžete to urobiť dvomi spôsobmi: priamo na multifunkčnej tlačiarni alebo cez web.
1. Postup nastavenia cez operačný panel multifunkčnej tlačiarne.
2. dalej zvoľte “Systémové nastavenia”
3. a následne “Nastavenie rozhrania”/”Adresa brány IPv4″/”DNS konfigurácia”
4. tu je potrebné nastaviť parametre podľa vašej LAN.
2. Postup nastavenia cez webové rozhranie zariadenia.
1. Tu zadajte IP adresu zariadenia adresného riadku webového prehliadača.
2. Následne zvoľte prihlásenie / login a zadajte meno a heslo
login: admin
heslo: (nechajte prázdne)
Nenašli ste, čo ste hľadali?
Neváhajte nás kontaktovať. Technická podpora spoločnosti COPY OFFICE ochotne vyrieši akékoľvek problémy.
V prípade potreby priameho náhľadu našich technikov je potrebné mať nainštalovaný TeamViewer 13
Kontakt
Copy Office s.r.o.
Rádiová 39
821 04 Bratislava