loading1
loading2

Připojení k cíli selhalo – Zariadenie tlačí, kopíruje, avšak neskenuje…

Pri použití skenu do zložky sa vám na panely zariadenia zobrazí chybové hlásenie….

Otestujte konektivitu s cieľovou zložkou cez Man.vložení…

Zadajte požadované parametre…

V prípade, že test pripojenia bol úspešný….

Kontaktuje nás cez servis@copyoffice.sk

V prípade, že test pripojenia bol neúspešný, pokračujte ďalej….

V prípade chybového hlásenia – Chyba prístupu do zložky

Skontrolujte či zadaná sieťová cesta do zdieľanej zložky je správna.

Kliknutím pravým tlačidlom myši na danú zložku a cez Vlastnosti….Zdieľanie…sa zobrazí Sieťová cesta

V prípade chybového hlásenia – Chyba pri pripojení k počítaču

Skontroluj nastavenie prihlasovacieho mena a hesla na daný účet do počítača.

V prípade že pripojenie k počítaču je i naďalej neúspešné, pokračujte kontrolou nastavení v ďalších snímkach.

Cez: Ovládací panel \ Všetky položky ovládacieho panela \ Centrum sietí \ Rozšírené nastavenie zdieľania…skontrolujte nastavenia či sa zhodujú podľa priloženej snímky

Kontrola profilu siete pre W10

Stav siete….nesmie byť verejná, zmeníte cez zmeniť vlastnosti pripojenia

Zmena profilu siete vo W10

Kontrola typu siete W7

…cez štart / ovládacie panely / zobraziť stav siete a sieťové úlohy

Záver riešenia problému so skenovaním

  • V prípade, že problém sa vám nepodarilo odstrániť, oslovte vašu IT podporu ….

Nenašli ste, čo ste hľadali?

Neváhajte nás kontaktovať. Technická podpora spoločnosti COPY OFFICE ochotne vyrieši akékoľvek problémy.

V prípade potreby priameho náhľadu našich technikov je potrebné mať nainštalovaný TeamViewer 13

    - V prípade problému s kvalitou tlače nám pošlite sken výtlačku
    test CMYK A3
    pre A3 zariadenie,
    test CMYK A4
    pre A4 zariadenie.
    Pozn: Pri skenovaní výtlačku použite sken z expozičného skla zariadenia.

    - V prípade poškodených alebo zlomených častí stroja pošlite ich foto.