Pri použití skenu do zložky sa vám na panely zariadenia zobrazí chybové hlásenie….
Otestujte konektivitu s cieľovou zložkou cez Man.vložení…
Zadajte požadované parametre…
V prípade, že test pripojenia bol úspešný….
Kontaktuje nás cez servis@copyoffice.sk
V prípade, že test pripojenia bol neúspešný, pokračujte ďalej….
V prípade chybového hlásenia – Chyba prístupu do zložky
Skontrolujte či zadaná sieťová cesta do zdieľanej zložky je správna.
Kliknutím pravým tlačidlom myši na danú zložku a cez Vlastnosti….Zdieľanie…sa zobrazí Sieťová cesta
V prípade chybového hlásenia – Chyba pri pripojení k počítaču
Skontroluj nastavenie prihlasovacieho mena a hesla na daný účet do počítača.
V prípade že pripojenie k počítaču je i naďalej neúspešné, pokračujte kontrolou nastavení v ďalších snímkach.
Cez: Ovládací panel \ Všetky položky ovládacieho panela \ Centrum sietí \ Rozšírené nastavenie zdieľania…skontrolujte nastavenia či sa zhodujú podľa priloženej snímky
Kontrola profilu siete pre W10
Stav siete….nesmie byť verejná, zmeníte cez zmeniť vlastnosti pripojenia
Zmena profilu siete vo W10
Kontrola typu siete W7
…cez štart / ovládacie panely / zobraziť stav siete a sieťové úlohy
Záver riešenia problému so skenovaním
- V prípade, že problém sa vám nepodarilo odstrániť, oslovte vašu IT podporu ….
Nenašli ste, čo ste hľadali?
Neváhajte nás kontaktovať. Technická podpora spoločnosti COPY OFFICE ochotne vyrieši akékoľvek problémy.
V prípade potreby priameho náhľadu našich technikov je potrebné mať nainštalovaný TeamViewer 13
Kontakt
Copy Office s.r.o.
Rádiová 39
821 04 Bratislava