loading1
loading2
alt

Čo znamená EKOLINE a prečo sa ho netreba báť?

category

Keď ide o peniaze

author

CopyOffice

Ospravedlňujem sa, toto bude dlhší článok, ale chcem, aby ste slovo EKOLINE chápali ako celok tak, ako ho dnes chápem ja, po takmer 30 rokoch v odvetví v jednej a tej istej firme.

V roku 1992 som bol pri založení slovenskej pobočky anglickej spoločnosti CITY OFFICE Ltd., ktorá sa zaoberala predajom použitých kopírok do celého sveta. Bryan, majiteľ materskej spoločnosti bol určite priekopník v tomto biznise, ak nebol vôbec prvý, čo s tým začal. To však dnes už nie je podstatné. Podstatné je iné. Ako a prečo sa zmenil môj vzťah k použitým kopírkam.

Úprimne, na začiatku som sa hanbil na stretávke zo strednej školy povedať čo robím, keď všetci spomínali, kde všade pracujú a aké známe firmy a značky zastupujú. Dôvod je asi zrejmý.

My sme dostali vo februári 1992 prvý kamión použitých strojov, ktoré sme len poutierali, niečo vyčistili a mali sme hovoriť, že sú repasované. Vtedy som ešte netušil, čo znamená repasovať kopírovací stroj. Obchodu sa však darilo, lebo dopyt po kopírkach bol enormný a požiadavky na kvalitu neboli extrémne vysoké. Problémy s kvalitou a spoľahlivosťou samozrejme postupne pribúdali. Požiadavky na kvalitu a spoľahlivosť samozrejme postupne narastali. Materská firma nemala veľmi chuť niečo také ako servis  riešiť, lebo oni boli iba veľkoobchod. My, nakoľko sme predávali kopírovacie stroje koncovým zákazníkom, sme to však museli riešiť. Na začiatku, v rokoch 1992-1993 nemali klienti tak náročne požiadavky ako majú teraz.

Pre rozdielne chápanie služby zákazníkovi sme sa v roku 1995 osamostatnili.

Niekedy v roku 1996 sme vycestovali do Čiech za našim zákazníkom, ktorý od nás kupoval použité stroje. Tam sme videli na kostru rozobratý stroj a moja otázka znela: „To je na vyhodenie?“ Odpoveď znela: „Nie, to technik kopírku repasuje.“

Viete si predstaviť, aký to bol pre mňa šok? Asi, ako keď dieťaťu povedia, že darčeky mu na Vianoce nenosí Ježiško 😊

Všetko sa vtedy zmenilo. Aj keď to nešlo hneď hladko, ale krok po kroku sme sa zlepšovali. Zostavili sme tím technikov, školili sme ich, získavali skúsenosti a postupne tím rozširovali. Našim hlavným cieľom sa stal spokojný zákazník, ktorý sa na nás bude opakovane obracať, keď bude potrebovať kopírku. Dnes si dovolím tvrdiť, že sme urobili obrovský progres v tomto smere a servis je našou najsilnejšou stránkou. Navyše po tejto ceste získali veľa spokojných zákazníkov, ktorí sú s nami dodnes.

Dnes sa už nehanbím na stretávke, že ponúkam použité EKOline stroje.

Áno, dnes máme aj veľkých nadnárodných zákazníkov, kde inštalujeme výhradne nové stroje, avšak EKOLINE multifunkčné zariadenia – nie nové, tie repasované, tvoria stále významnú časť nášho obratu. Máme aj dlhoročných klientov, ktorí si nové zariadenie nezoberú, lebo sú vždy veľmi spokojní s EKOLINE riešením. Majú flexibilitu, výbornú cenu, vysokú spoľahlivosť, zmluvu bez viazanosti a úplne rovnakú starostlivosť, akú by mali pri nových zariadeniach.

A ako vlastne vyzerá ten proces repasácie a vzniku „ekoline“ zariadenia? Za všetko hovoria nasledovné obrázky. Aj my to už dnes robíme tak, že to vyzerá najprv na vyhodenie a potom je z toho nádherný EKOLINE s perfektnou kvalitou tlače a dlhým životom pre sebou.

Snažíme sa, aby život multifunkčných zariadení bol tak dlhý, ako to len dáva zmysel. Vyhodiť znamená vytvoriť odpad a tak, ak dáme zákazníkovi EKOLINE stroj, určite našou troškou prispejeme k šetreniu životného prostredia.

Ako sa u nás v COPY OFFICE hovorí: „EKOLINE je naše rodinné striebro 😊.“

Ďakujeme všetkým klientom, ste pre nás dôležití.

Erich Siebenstich

Takto to vyzerá na začiatku:

Takto pred čistením:

A na konci je to opäť zložený, ale čistý a pripravený stroj pre zákazníka.

Zaujali Vás naše myšlienky?

Pozrite sa na ponuku tlačiarenských zariadení.

Farebné zariadenia

Multifunkčná tlačiareň farebná

Čiernobiele zariadenia

EKO farebné kopírky

EKO čiernobiele kopírky