loading1
loading2

Pokiaľ vaše zariadenie prestalo komunikovať cez @Remote, je potrebné skontrolovať sieťové nastavenie multifunkčnej tlačiarne. Môžete to urobiť dvomi spôsobmi: priamo na multifunkčnej tlačiarni alebo cez web.

 

1. Postup nastavenia cez operačný panel multifunkčnej tlačiarne.

 

1. Zatlačte na tlačiarni tlačítko „Nástroje správcu“,

2. dalej zvoľte „Systémové nastavenia“

3. a následne „Nastavenie rozhrania“/“Adresa brány IPv4″/“DNS konfigurácia“

4. tu je potrebné nastaviť parametre podľa vašej LAN.

Parametre vašej LAN viete zistiť cez Ovládací panel počítača kliknutím na „Sieť a internet“

ďalej zvoľte „Centrum sietí“

v zozname aktuálnych sieti zvoľte „pripojenie“

kliknutím na „Podrobnosti“ nájdete informácie o Adrese brány IPv4 a DNS konfigurácii

 

2. Postup nastavenia cez webové rozhranie zariadenia.

 

1. Tu zadajte IP adresu zariadenia adresného riadku webového prehliadača.

2. Následne zvoľte prihlásenie / login a zadajte meno a heslo

login: admin

heslo: (nechajte prázdne)

3. stlačte Správa zariadenia / Konfigurácia

4. v ďalšom kroku v časti Síť / IPv4 nastavte parametre podľa vašej LAN.