V spoločnosti COPY OFFICE sa mimo technického vybavenia firiem venujeme aj optimalizácii tlačového prostredia, správe dokumentov, efektívnej archivácii dokumentov a bezpečnosti firemných dát.
Softvérové riešenia od nás sú určené pre malých a stredných podnikateľov, ale aj veľké firmy, ktorým pomáhajú…
vytvárať bezpečné prostredie pre firemné dokumenty
efektívne spravovať firemný archív
znížiť náklady, zvýšiť zisk
Optimalizácia nákladov postavená na riadenej správe zariadení a dokumentov
Softvérové riešenie, vďaka ktorému získate plnú kontrolu nad využitím zariadení vo svojej firme a digitalizáciou dokumentov.
Vzdialená správa tlačových zariadení @Remote
Dokonalá kontrola nad zariadeniami, spotrebný materiál bez potrebnej kontroly, prehľad o aktuálnom stave zariadení. Systém, vďaka ktorému VY iba tlačíte.
Ochrana údajov, bezpečnosť dokumentov.
Vďaka riešeniu CAP + Enhanced Locked Print sú dokumenty chránené a všetky dáta pod bezpečným zámkom pre únikom informácii nepovolaným osobám.
Archivácia dokumentov s podrobným vyhľadávaním a s automatickým triedením do presne určených priečinkov Fine Reader Server, nástupca úspešného ABBYY Recognition Server.
Fulltextové vyhľadávanie, hľadanie dokumentov na základe kľúčových slov, či automatické triedenie a ukladanie dokumentov na základe čiarových kódov.
Podrobné rozúčtovanie nákladov na tlač, online kontrola zariadení Edície MyQ .
Systémové riešenie s ktorým máte svoje náklady pod kontrolou.
Kontakt
Copy Office s.r.o.
Rádiová 39
821 04 Bratislava